מאפרת מקצועית | מאפרת לפורים | iGloss - מאיה לי |מסיבת פול מון
top of page

מסיבת פול מון


פול מון:

טוב, אז קודם כל לפני שנתחיל להבין איך "פול מון" הפך לסגנון איפור פופולרי אנחנו צריכים להבין קצת את ההיסטוריה שלו.

"פול מון" התחיל בתאילנד ,כאשר התיירים, התושבים והמבקרים היו חוגגים מסיבות "ירח מלא" ומכאן השם פול מון = ירח מלא [full moon].

החוגגים היו מגיעים למסיבות 'ירח מלא' שלושה ימים בחודש, והיו רוקדים וחוגגים לתוך הלילה על חופי תאילנד היפייפיה, עצי דקל ירוקים, רוקדים שותים ונהנים.

פולמון מייצג מסיבות לאור ירח מלא, דרך כלל במסיבות האלה החוגגים מביאים איתם צבעים זוהרים לציורי גוף ופנים, צובעים את הקהל, עושים אותם צבעוניים ושמחים.

הייחודיות באיפור פולמון הם הצבעים הזוהרים בחושך, כלומר לא בדיוק בחושך, על מנת לקבל את אפקט הזוהר של הצבעים צריך תאורה מיוחדת, זאת תאורת אולטרה סגול, מנורת אשר מקרינה אור בצבע סגול כחלחל, שברגע שהאור פוגע בצבע הצבע מחזיר את האור ולא בולע אותו, לכן יש צורך בצבעים מיוחדים שמחזירים אור.

לדוגמה: השלטים בכבישים עשויים מצבעים מחזירים אור, כאשר רכב מגיע עם האור של הפנסים, האור פוגע בשלט והאור חוזר אלינו לכן אנחנו יכולים לקרא גם בלילה מה שכתוב בשלט.אותו דבר עם צבעי הפול מון, אנחנו מקבלים בוהק מיוחד של הצבע.

רשת הכבלים "הוט" התחילה עם סדרת בשם "פולמון" בערוץ "הוט בידור ישראלי", כאשר הסדרה נכנסה יותר למיינסטרים של התרבות הישראלית יותר ויותר ילדים, נערים ונערות רצו לחגוג מסיבות פול מון בעצמם.

וכאן אנחנו, המאפרות, נכנסות לתמונה, מביאות צבעים מיוחדים ובטיחותיים, לא מה שמשתמשים בהם בתאילנד, הצבעים מאושרים על ידי משרד הבריאות האמריקאי ה-PDA, משרד הבריאות הישראלי ומשרד הבריאות האירופאי. המאפרות מקצועיות, נעימות ואמינות, בעלות כישרון ציורי וטכניקות מיוחדות ליצירת ציורים מרהיבים ומדליקים.

אנחנו המאפרות מגיעות עם חיוך גדול, משמחות את הקהל, מציירות קישוטים מיוחדים, הכל בשביל שתוכלו לחגוג מסיבת פולמון כייפית ובטיחותית!

חשוב מאוד! הצבעים עצמם לא זוהרים, הם זוהרים רק בזכות התאורה את האולטרה שהזכרתי קודם, ולכן חשוב לוודא מראש שיש תאורת אולטרה סגול במקום האירוע, או לתאם מראש בהזדמנה שהמאפרת מביאה את התאורה. רק ככה צבעי הפול מון יקבלו את כל האפקט של הזוהר והיופי.

במידה ואין תאורת אולטרה מתאימה תמיד אפשר להביא צבעי גוף רגילים, גם איתם אפשר לעשות הרבה צבעוניות וכיף.

עד כאן המאמר על איך הגיע אלינו הפול מון, מה זה פול מון, ואיך הכי מומלץ לחגוג מסיבת פול מון בטיחותית!

להזמנות עמדות איפור מקצועיות התקשרו : 052-3200080

פוסטים מובחרים
פוסטים אחרונים
ארכיון
חיפוש לפי תיוג
עקבו אחרינו
  • פייסבוק
  • יוטיוב
  • אינסטוש
  • פרפר
bottom of page